söndag 6 november 2011

Nangiala II

Om rundsmörjd är samma sak som sjukt nöjd och lite lätt bakis, ja då är jag rundsmörjd idag. Jag är dessutom len som en babystjärt då jag hade den goda smaken att välja body scrub som spa-behandling. Närmare bestämt en body scrub med kaffe för en uppiggande effekt. Det var Jenny som var den första att slå till på den behandlingen.
"Ha, ha", skrattade jag först. "Du nöjer dig inte längre med att dricka kaffe, nu ska du massera in det i porerna också". Men det var ju när jag sa det så som det slog mig. Det är ju genialt. Så jag slog till på den behandlingen jag med. Och när vi sen låg där på britsarna med våra renscrubbade kroppar under varma filtar med valsång på stereon och kaffedoften hängandes tung i rummet, konstaterade vi att "Det nog var lite som i Nangiala det här också".

Från Nangiala tog vi oss sedan till den spanska restaurangen. Givetvis fortsatte vi inte ut på stan utan vi var alla fullkomligt nöjda med att avsluta kvällen efter middagen. Fast ändå kände jag när jag klev ur taxin hemma att det var lite småsurt. Sist när Janne var ute kom han hem freaking 05.00 på morgonen (!) och nu när jag har chansen att vara ute så länge jag vill så kommer jag hem klockan 23.30. Det var nästan så att jag kände för att sätta mig i garaget och häcka ett par timmar. Bara för att markera liksom. Men sedan tog gudskelov längtan efter sängen över.

2 kommentarer:

  1. Kanske kan du komma hem, senare nästa lördag? Lillasyster?
    Corroded?

    SvaraRadera
  2. Ska höra med regeringen!

    SvaraRadera