torsdag 12 maj 2011

Mamma goes bananas

Jag och Astrid har en egen lugn förmiddag hemma. Okej, hantverkarna är här, men de är nere i köket så de stör inte. Astrid sover. Jag slappar i sängen med en kopp nybryggt kaffe och senaste numret av Mama. Jag kan inte ens minnas när det var så här lugnt senast. Efter en ganska illa natt är dock kaffet uppdrucket i ett nafs. Jag tänker: "Ska jag brygga mig EN KOPP TILL??!!". Och beslutar sedan snabbt, innan jag hinner ångra mig: "Ja fanimej. Det ska jag".

Två koppar kaffe inom loppet av 15 minuter. Det här kan sluta hur som helst.

3 kommentarer:

  1. Bara två koppar? Tsss, amatör!

    Sign.
    Kaffe byggde detta föräldraskap

    SvaraRadera
  2. Kaffe b r y g g d e detta föräldraskap.

    SvaraRadera
  3. Kaffe alltså. Så jävla gott.

    SvaraRadera