torsdag 12 maj 2011

Vi har ett kök...

..komplett med stommar, lådor, luckor, bänkskiva, mosaik och allt. Tyvärr omonterat. Allt står huller om buller i vardagsrummet. Men vi har ju faktiskt ett kök nu. Man ska inte vara knusslig. Inga försenade leveranstider här inte. Janne tror att det är klart om två veckor. Jag vågar inte hoppas på en dag innan 1 juni, vilket är slutdatum enligt kontraktet.

Men jag ser ljuset i slutet av tunneln nu. Det gör jag faktiskt.




The kitchen



UPDATE: Jag pratade precis med snickaren. Han trodde att han skulle vara klar med sitt till nästa fredag. Sedan ska bara plattsättaren sätta upp mosaiken. Jag höll på att kyssa honom där på fläcken. Men besinnade mig. Tänkte att det kanske verkade lite väl påfluget.

2 kommentarer:

  1. En puss på kinden hade varit ok, men en tungrullare hade helt klart varit "over the top".

    SvaraRadera