fredag 23 juli 2010

En liten fotograf

Vår digitalkamera har sett sina bästa dagar. Att man måste tejpa fast batteriluckan är bara ett sorgligt exempel på detta faktum.
Så den sista semesterdagen bestämde vi oss för att skänka kameran till Tora. Solklart inspirerad av vår medresenär blev hon ÖVERLYCKLIG och tog sitt fotouppdrag på STÖRSTA allvar. Bara på denna sista dag brände hon av över 250 bilder, de flesta tagna inne på FunPark där vi fördrev de varmaste timmarna i den långa väntan på transferbussen.


Man kan väl säga att övning förhoppningsvis kommer ge färdighet!



Minnas perspektiv

Toras perspektiv



Men mot slutet av dagen tycker jag allt hon fick till ett par fina bilder!

Haha! Visst ser det ut som jag har en sjukt liten vit knubbig arm och kliar mig själv på axeln här. Det har jag inte. Den är väldigt vältränad och solbränd.

Undrar vem som försöker göra ful min, jag eller Signe?

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder - hon kommer att gå långt :)

    SvaraRadera
  2. h-Sara: Jag kan skicka över de resternade 246 korten hon tog om du vill ;-)

    SvaraRadera