tisdag 19 oktober 2010

Preggo

Det är tur att jag har den här bloggen. Varje gång jag tittar in blir jag påmind om att jag faktiskt är gravid när jag ser den där graviditetsräknaren på vänstersidan. När det är tredje barnet är det liksom ganska lätt att glömma bort att man är på tjocken. Varje gång, och då menar jag verkligen v a r j e g å n g, jag passerar en spegel och får syn på min spegelbild tänker jag: "Ohh HERREGUD är det där verkligen min mage".

Och häromdagen när jag stod och lagade mat i köket, välte flaskor och burkar omkull titt som tätt på diskbänken. "Fan, inte är jag så fumlig" hann jag tänka innan jag insåg att jag hade vält omkull allting med magen.

Om jag hade orkat hade jag tagit fram kameran nu och gett er en magbild, men det orkar jag inte så det får bli en cliffhanger till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar