söndag 18 juli 2010

Månadens garv

Vi håller som bäst på att tvätta alla våra kläder efter två semesterveckor på Kreta. Det enda som är rent och inte behöver tvättas är våra träningskläder.

Janne, innan resan: Jag packar ner mina träningskläder också.
Jag: Gör du?
Janne: Ja, jag tänkte leta upp något gym i närheten och kanske träna ett par gånger. Den här resan får gärna ha lite av en hälsoprofil.
Jag: Det var en bra idé. Jag packar ner mina träningskläder jag med. Så mycket plats tar de ju inte.

Hahahaha! Hälsoprofil! Hahahaha!

Jag skrattar fortfarande.

Hahahaha!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker ändå det är stort att ens kunna uttala "gärna ha lite av en hälsoprofil" Cred till Janne!

    Hoppas att ni har haft det toppen!

    SvaraRadera
  2. Jenny: Vi har haft det kanon.

    Lisa: I´m back baby!

    SvaraRadera
  3. haha! jag har släpat med mig mina löparkläder genom sverige och åland jag med. I en illgrön tygkasse som liksom legat och hånat mig i ett hörn. Men jag har stoiskt ignorerat det.

    SvaraRadera