söndag 25 juli 2010

Övertid

Redan i förra veckan när jag var och tränade slutade mitt träningslinne ungefär i höjd med naveln. Ni vet när halva buken sådär missklädsamt väller ut som en deg ovanför byxlinningen. Så för allas trevnad blev det till att införskaffa ett par nya träningslinnen, varav det ena premiäranvändes idag på Bodypumpen.
Jag måste dock ha sett tämligen stor ut i alla fall för instruktören frågade mig vänligt "När det var dags?". Hon kommer fan inte tro mig om jag säger i slutet av februari hann jag tänka innan jag i nästa sekund hörde mig själv svara: "Runt jul".

Runt jul!! Hur tänkte jag nu? Var hade jag tänkt träna de sista två månaderna av graviditeten egentligen?
Vecka 10


2 kommentarer:

  1. Åh, som jag kämpade med att gömma min andra mage på jobbet före vecka 12. Det kändes liksom inte roligt att bli avslöjad i vecka 8 eller så. Med tredje var det av någon anledning alls inte lika tydligt.

    SvaraRadera
  2. Äppelträdet: Jag har bara blivit större och större... det kommer inte bli någon fyra, var så säker ;)

    SvaraRadera