torsdag 1 juli 2010

Rolf

Jag får ta tillbaka det där inlägget jag skrev häromdagen där jag stolt annonserande att jag minsann inte hade några graviditetskrämpor. Helt plötsligt fann jag mig själv kräkandes i handfatet i morse. HELLO MORNINGSICKNESS, HERE I COME!
Hur vet man för övrigt att man är just gravidillamående och inte fått en släng av någon magsjuka? Jag är nybörjare på just den här fronten.

UPDATE: Det var nog inte morgninsickness som drabbat mig utan det verkar som om jag fick en släng av Signes magsjuka. Nu minns jag att hon kräktes lite i början av vecka och har sedan dess varit rätt risig i kistan. Precis som jag alltså.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Vad roligt!

    Jag som trodde att det skulle bli spritfest på Legoland :)
    Fast du kanske kan vakta alla barnen - passa på nu medan de bara är 4 st... nästa sommar får vi hyra större :)
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Villa Hemmet: Tack!! Visst, låt barnen komma till mig :)

    SvaraRadera