fredag 6 augusti 2010

Tönt

Jag inser att det inte är speciellt begåvat att först deppa över hur tjock man blivit för att sedan äta upp den stora godispåsen man köpt till kvällens fredagsmys redan till eftermiddagsfikat.
Men sedan var jag ute och power walkade fem kilometer med stavarna* och kände mig rätt sund igen. Så sund att jag ett tag övervägde att knata iväg till ICA för att köpa en ny godispåse att ersätta den så glupskt uppätna. Men jag besinnade mig.

Sedan läste jag att Minna äter chips ikväll... ahhh chips. Damn you woman!

*Ja, jag känner mig töntig när jag går med stavar. Skittöntig! Någon, please explain the fördel med att gå stavar. Please.

4 kommentarer:

  1. Jag äter chips OCH smågodis. förfall...

    SvaraRadera
  2. Jag äter chips OCH naturgodis.

    SvaraRadera
  3. Stavgång är bra för att man rör armarna och förbränning ökar och blodcirkulation.. Grattis till motionen. Här kräks det så att jag blir svimfärdig. Motion? Var? Inte nu iaf...

    SvaraRadera
  4. h-sara: Åhhh, dubbelt upp!
    Minna: Bastard!
    Helena: Hoppas på att du mår bättre snart.

    SvaraRadera