lördag 21 augusti 2010

Hello

Jag hade på känn att det skulle bli så här. Jag börjar jobba igen och bloggen hinns inte riktigt med. Ett inlägg i veckan är nog det bästa jag kan prestera just nu. Men bättre än ingenting.. typ.

Annars då, vad står på?

-Jag är tjock och fet.

-Vi har hoppat av budgivningen på tomten.

Dels för att jag drömde mardrömmar om att bo i kappsäck med tre barn under 1,5 års tid medan vi försökte få bygglov men framförallt för att budgivningen i skrivande stund är uppe i 4.300.000:-

4,3 miljoner kronor för BARA TOMTEN mina vänner. Det är ungefär så mycket våran tomt är värd idag men då får man faktiskt ett nyrenoverat hus på det också.

Fast det är klart. Man kan ju tälta.

4 kommentarer:

  1. helt galet, vi kollar på hus och allt blir ju tokdyrt :/

    SvaraRadera
  2. Agenten: Du kan få köpa vårat. Det blir nog inte så dyrt :)

    SvaraRadera
  3. men herregud - bara för tomten? Det var mycket.

    SvaraRadera
  4. h-Sara: Eller hur. Man blir ju lite förbannad faktiskt.

    SvaraRadera