onsdag 7 september 2011

Billigt

Jag går runt på fyra amnings-BH:ar. Två svarta och två vita, varav en av dem har hängt med sedan Tora var liten. Ohh, the luxury.

I alla fall. En av de svarta gick sönder häromdagen, så det blev till bege sig till Farsta C ( igen) för att köpa en ny, där jag till min glädje upptäckte att Kappahl har en drive just nu. 99:- för alla BH:ar, inklusive amnings-BH:ar. De har en helt okej och förhållandevis snygg historia med bygel som jag tycker sitter skönt och funkar bra. Och hey, 99 pix liksom.

Ett litet tips bara.

4 kommentarer:

  1. Tack för tips, behövs.
    /schaviga morsan

    SvaraRadera
  2. Oh luxury! Själv har jag två...
    Skämsfaktorn på att ha en amningsbehå som är av märket "hot milk" (!!!!) är hög. Jag har inte ens vågat säga det till bäbins pappa. Hot milk liksom. Pinsamt. Dessutom ser den ut som moulin rouge. Hjälp. Men det fanns ingen annan i min storlek, därav att hotmilken finns i min garderob.
    Vad jag nu ville säga med det. Ville nog bara lätta mitt hjärta. :)

    SvaraRadera
  3. L: Haha! Jag tycker det låter lite lyxigt jag!

    SvaraRadera