fredag 26 augusti 2011

Plötsligt händer det

För snart fyra år sedan såg det ut så här och ett inte långt därefter var vi alla sex tjejer från samma kompisgäng från grundskolan mammalediga samtidigt. Och nu vill det sig inte bättre än att fyra av oss är hemma igen med nya små töser och som bonus fick vi in Cilla och Gustav i gemenskapen också. Nu ska det väl ärligt sägas att det inte är direkt jätteofta som vi ses allihopa samtidigt på samma gång men i torsdags så fick vi faktiskt till det. Pötsligt är hela huset fullt av barn som kryper runt och dreglar över hela parketten och turas om att dra Astrid i håret.

Allmänt trevligt kaos med andra ord.

Men så plötsligt, precis när vi ska sätta oss till bords och avnjuta den vidunderligt goda GI-pastan med tonfiskröra (jag måste liksom försöka övertala mig själv här att GI is da shit) som jag svängt ihop, ja då sover alla barn. SAMTIDIGT. Vad är oddsen på den?

Imorgon är det jag som köper mig en trisslott.



Full rulle på Linn, Majlis och Gustav



Majlis kör plankan medan Ilse chillar



"Smajlis"



Astrid hade kul med kompisarna

1 kommentar:

  1. Smajlis och jag tackar så mycket för besöket, som alltid väldigt trevligt!

    SvaraRadera