måndag 7 mars 2011

En vecka

Idag har jag och Astrid varit hemma i en hel vecka. Det känns både som om hon precis har kommit samtidigt som hon alltid varit här hos oss. Janne är hemma den här veckan också men sedan är de 10 pappadagarna slut. Det är alltså då som jag helt själv ska komma iväg på morgonen med tre ungar, som har frukost i magen, borstade tänder och alla vinterkläder på. Helst i tid också.

Hujedamej.

Jag måste skynda fortsätta mig njuta av den semester som förtillfället råder.

3 kommentarer:

  1. Välkommen i gänget!

    Framförhållning och planering är mina bästa vänner.

    SvaraRadera
  2. På torsdag ska jag för första gången lämna två dagisbarn med en bebis på armen. Återkommer om rapport.

    SvaraRadera
  3. Äppelträdet: Kan tro det.

    E:Jag väntar med spänning.

    SvaraRadera