tisdag 12 april 2011

Day 10-A song that you can fall asleep to

Vad är det här för konstig kategori? En låt jag kan somna till? Nåja, den är lätt att svara på. Med tre små barn hemma, varav den yngsta väcker en titt som tätt om natten (varför BAJSAR ungar på nätterna egentligen. Ärligt, kan ni någonsin påminna er om att ni vaknat på natten för att ni är bajsnödiga? Nä, trodde väl det. Helt onödigt liksom), så är det inga problem med själva insomnandet. Jag är stundtals så trött att jag skulle kunna somna ståendes, så det här med vilken låt jag kan somna till... lätt vilken låt som helst. Jag skulle tex kunna slå på radion och länka till den låt som för tillfället spelas och välja den. Så jag tror jag gör det.

Det blev Thunderstruck med AC DC. Ha, ha, ha. Jo det skulle nog funka det med.

2 kommentarer:

  1. Men har du provat hur du känner dig efter att ha ätit 2-3 skrovmål per natt? Då kanske det skulle trycka på en del!

    Men jag håller med, en av ljusglimtarna är när man slipper byta blöja nattetid...

    SvaraRadera
  2. Jenny: Hahaha, jo så är det säkert. Måste prova.

    SvaraRadera