lördag 30 april 2011

Day 28-A song that makes U feel guilty

Vilken konstig kategori! Finns det någon som har en sådan låt? Ska bli intressant att se vad ni andra skriver.

Hur många inlägg är det kvar på den här listan egentligen? Jag tröttande redan dag 10 men har fullföljt pliktskyldigast. Precis som när jag spelar minigolf. Jag brukar tröttna runt bana 8 när jag inser att jag ligger ohjälpligt sist och inte har en suck att vinna. Och då är tio banor kvar. Men man harvar på. Det gör man. För man har ju betalat för skiten.

4 kommentarer:

  1. 28 down, 2 to go va?? jag hoppas verkligen det! Undrar om jag missat nån?

    SvaraRadera
  2. jo det hade jag visst. Men nu är jag i fas. Phu. 2 kvar. 2 lätta!

    SvaraRadera
  3. Yllet: Snart i hamn!

    Minna: Bowling är ett annat hat-moment.

    SvaraRadera